کد خبر : 194594
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
-

دانلود زیرنویس سریال The Owl House 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Owl House 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Owl House 2020 خانه جغد یک مجموعه تلویزیونی متحرک فانتزی آمریکایی است که توسط Dana Terrace ساخته شده است که برای اولین بار در کانال Disney در 10 ژانویه 2020 پخش شد. صداپیشگان این سریال سارا نیکول روبلز، وندی مالیک، الکس هیرش، تاتی گابریل، ایساک رایان براون، می ویتمن، سیسی جونز،

دانلود زیرنویس سریال The Owl House 2020 خانه جغد یک مجموعه تلویزیونی متحرک فانتزی آمریکایی است که توسط Dana Terrace ساخته شده است که برای اولین بار در کانال Disney در 10 ژانویه 2020 پخش شد. صداپیشگان این سریال سارا نیکول روبلز، وندی مالیک، الکس هیرش، تاتی گابریل، ایساک رایان براون، می ویتمن، سیسی جونز، متیو ریس و زنو رابینسون هستند.

در نوامبر 2019، این سریال برای فصل دوم قبل از پخش سریال تمدید شد، که اولین بار در 12 ژوئن 2021 پخش شد. در ماه مه 2021، این سریال برای فصل سوم متشکل از سه قسمت ویژه، قبل از پخش فصل دوم، تمدید شد، بعداً اعلام شد که فصل آخر سریال است.

خانه جغد مورد تحسین جهانی هم منتقدان و هم از سوی مخاطبان قرار گرفته است و به ویژه به دلیل نمایندگی LGBTQIA+ در مقایسه با دیگر رسانه‌های دیزنی قابل توجه است، از جمله تبدیل شدن به اولین ملک دیزنی که زوج همجنس‌گرا را در نقش‌های اصلی به نمایش می‌گذارد. این سریال همچنین در جوایز Peabody 2021 برنده جایزه برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان شد.

The Owl House (TV Series 2020– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Owl House 2020 یک دختر نوجوان آمریکایی دومینیکن-آمریکایی است که به طور تصادفی با پورتالی به دنیایی دیگر برخورد می کند. او به مجمع‌الجزایری به نام جزایر جوشان می‌رسد که از بقایای یک تایتان مرده تشکیل شده است و با جادوگر سرکش ادا کلاثورن (معروف به “بانوی جغد”) و هم خانه شیطان شایستگی اش، کینگ، دوست می شود. علیرغم نداشتن توانایی های جادویی، لوز با خدمت به عنوان شاگرد ادا در خانه جغد رویای خود را برای تبدیل شدن به یک جادوگر دنبال می کند و در نهایت خانواده جدیدی را در یک محیط بعید پیدا می کند.

فصل دوم که مستقیماً از وقایع پایانی فصل اول پیروی می کند، قهرمانان اصلی را دنبال می کند که با یکدیگر همکاری می کنند تا لوز را به قلمرو انسانی بازگردانند، به ادا کمک کنند تا با نفرین او مقابله کند و در حالی که با امپراتور ظالم، بلوس و ظالم مبارزه می کند، به جستجوی حقیقت در مورد گذشته کینگ بپردازد.

دانا تراس برای اولین بار در اواخر سال 2016 ایده های اولیه را برای مجموعه ای در مورد دختری که یاد می گیرد جادوگر باشد، شروع کرد. در حین کار بر روی DuckTales، تراس احساس نمی کرد “از نظر هنری و احساسی کامل شده است”، بنابراین او شروع به تحقیق در مورد تأثیرات و کار در دوران دانشگاه کرد، در نهایت آثار هنرمندانی مانند Hieronymus Bosch و Remedios Varo را دوباره کشف کرد و الهام بخش او برای ایجاد یک نمایش شد. برای دیزنی که دارای عناصر بصری سورئال قوی است.

در سال 2018، گزارش شد که دانا تراس، که قبلاً هنرمند استوری‌برد برای Gravity Falls و بعدها کارگردانی در ریبوت DuckTales در سال 2017 بود، در حال ساخت و تولید اجرایی یک سریال انیمیشنی با عنوان خانه جغد برای انیمیشن تلویزیونی دیزنی است. این مجموعه در سال 2018 در کنار آمفیبیا چراغ سبز شد و در ابتدا برای انتشار در سال 2019 تنظیم شده بود، اما برای انتشار در سال 2020 به تعویق افتاد. تراس چهارمین زنی است که پس از پپر آن با سو رز، داک مک استافین با کریس نی و ستاره در برابر نیروهای شیطان با دارون نفیسی، سریالی برای انیمیشن تلویزیونی دیزنی ساخته است.

Official Trailer 🎥 | The Owl House | Disney Channel - YouTube

زیرنویس The Owl House 2020 تراس گفت که داستان عمومی این مجموعه از هنر و کتاب های داستان هیرونیموس بوش الهام گرفته شده است. با توجه به تراس، سخت ترین تصمیم در هنگام ایجاد سریال این بود که آیا عناصر بالقوه لور در سریال پیاده سازی شوند. تراس همچنین بیان کرد که داستان سریال “70 درصد ساخته شده” است، و نویسندگان نیز از کتاب های مربوط به جادوگری برای جادوها و نام شخصیت ها الهام گرفته اند تا به داستان آن عمق دهند. فرنچایز پوکمون به عنوان یک تأثیر قوی در این سری عمل کرد.

ادا اولین شخصیتی بود که برای نمایش خلق شد. تراس گفت که این شخصیت الهام گرفته از “زنانی است که مرا بزرگ کرده اند. خاله های من، نانا و مادرم، همه آنها در “بانوی جغد” هستند. شخصیت دوم خلق شده کینگ بود که توسط تراس به عنوان “پسر کوچکی که می خواهد بزرگ شود” توصیف شد، چیزی که او به آن مربوط می شود. لوز آخرین شخصیت اصلی خلق شده بود و از مشاور و هنرمند داستان لوز باتیست الهام گرفته شد. باتیست موافقت کرد که تراس از نام او برای شخصیت اصلی سریال استفاده کند به شرط اینکه دومینیکن-آمریکایی باشد، که تراس با آن موافقت کرد. شخصیت این شخصیت از “داستان های یکدیگر در مورد اینکه ما در دبیرستان چه کسانی بودیم” و همچنین بخش هایی از دوران کودکی خود تراس الهام گرفته شده بود. الکس هیرش، شریک تراس و خالق مجموعه تلویزیونی Gravity Falls، که تراس به عنوان هنرمند استوری برد و تجدیدنظرطلب در آن خدمت می کرد، به عنوان مشاور خلاق در این مجموعه خدمت می کند.

تعدادی از تم های سریال از دوران کودکی تراس الهام گرفته شده است. این مجموعه دارای مضامین منحصربه‌فرد بودن و انطباق است که از تجربه تراس در مدرسه الهام گرفته شده بود، جایی که او به خاطر عادتش به کشیدن جاده‌کشی مورد تمسخر قرار می‌گرفت، تنها برای ملاقات با افرادی با شخصیت‌های مشابه وقتی که او به مدرسه جدید رفت. این مجموعه همچنین ایده نزدیک شدن به تحقق یک رویا را بررسی می‌کند، اما نمی‌توان آن را به طور کامل برآورده کرد، با الهام از اینکه چگونه به تراس گفته شد که کاریکاتوریست نخواهد بود، فقط برای اینکه “مسیر خود را پیدا کند”.

هیرش گفت که در حالی که نگرانی کانال دیزنی در مورد عناصر ترسناک سریال وجود داشت، تراس با این استدلال که “دیزنی طیف کاملی از احساسات، موجودات و چیزهای ترسناک است” را انتخاب می کند. تراس گفت که دیزنی “به من اجازه داد بیشتر از آنچه فکر می کردم انجام دهم”. تراس همچنین گفت که تهیه‌کنندگان «نمی‌خواهند [شان را] مشت‌های شوم بکشند» در عناصر ترسناک آن، زیرا او در کودکی «دوست داشت کمی ترسیده باشد»، اگرچه می‌خواست آن‌ها را با کمدی متعادل کند. و لحظات صمیمانه. او عناصر جادویی در نمایش را به عنوان “دستگاهی برای قاب‌بندی داستان‌های احساسی پایه‌دار” که در این مجموعه ارائه می‌شود، توصیف کرد.

این سریال در ابتدا لحن تیره‌تری داشت، زیرا تراس می‌خواست یک سریال تلویزیونی با هدف مخاطبان مسن‌تر بسازد «جایی که چیزهایی مانند هوس و تاریکی می‌توانند همزیستی داشته باشند»، اما مجبور شد در طول فصل اول آن را کاهش دهد تا بین ایده‌های شخصی خود و دیزنی سازشی پیدا کند. خواسته های مدیران، اگرچه او با این وجود به محصول نهایی افتخار می کرد. لحن فصل 2 به آنچه تراس در ابتدا در نظر داشت نزدیکتر است.

Disney branded 'demonic and evil' for new cartoon The Owl House by outraged parents

این نمایش توسط Rough Draft Korea، Sunmin Image Pictures و Sugarcube Animation ساخته شده است. تراس گفت که سبک بصری از نقاشی های Remedios Varo، John Bauer و Hieronymus Bosch و همچنین معماری روسی الهام گرفته شده است. تا دسامبر 2019، این نمایش دارای 120 نفر بود، از جمله افرادی که در استودیوهای انیمیشن بودند، و 50 نفر در گروه پیش تولید بودند.

اسپنسر وان به عنوان ناظر انیمیشن در فصل اول خدمت کرد. دیزنی در ابتدا از داشتن یک انیماتور داخلی برای سریال امتناع کرد، زیرا احساس می کرد وان ممکن است “خط لوله خارج از کشور” آنها را برآورده نکند، اما در نهایت او استخدام شد.  Kofi Fiagome به عنوان ناظر انیمیشن برای فصل دوم خدمت می کند. تراس همچنین انیمیشن خشن برای سه فصل 2 قسمت ارائه شده است.

ریکی کومتا به عنوان مدیر هنری این مجموعه خدمت کرد. کومتا برای اولین بار با سریال درگیر شد زمانی که تراس شروع به کار روی خلبان کرد، قبل از اینکه سریال توسط دیزنی چراغ سبز نشان داده شود، و تراس، یکی از طرفداران و دوستان کومتا با او تماس گرفت، زیرا “واقعاً می خواست با کسی کار کند که من با او در ارتباط بودم.” کسی که سبکش را می‌شناختم، می‌توانست آن نوع آشغال‌های عجیب و غریبی را که من می‌خواستم انجام دهم، اجرا کند، و Cometa به دلیل علاقه به این مفهوم، موافقت کرد که روی سریال کار کند. کومتا گفت که می‌خواهد «دوگانگی‌های بین قلمرو شیاطین و قلمرو بشری و با کمی پیچش شیاطین و کره چشم و استخوان‌ها و غیره را نشان دهد». او همچنین نمی‌خواست همه شیاطین در نمایش ظاهر ترسناکی داشته باشند، زیرا آنها قرار است نماینده افراد عادی در نمایش باشند.

تراس گفت که طراحی لوز “چالش‌برانگیز” بود، زیرا او تلاش می‌کرد تا طرحی برای لوز ایجاد کند که او را خیلی پیر به نظر نرساند یا بیش از حد شبیه یک لباس باشد. کومتا در نهایت یک تی شرت برای لوز ساخت که “کلید پایین، و مانند تکان دادن سر به همه همکارهای ما در آنجا” بود. کومتا گفت که طراحی نسخه‌های شیطانی از کارهای معمولی «سرگرم کننده» است. انیماتورها همچنین عناصر واقعی زندگی را تغییر دادند تا جزایر جوش را از زمین متمایز کنند، مانند بنفش کردن اقیانوس.

در 19 جولای 2019، تراس اعلام کرد که T.J. هیل آهنگسازی این مجموعه را انجام داد. در 10 ژانویه 2020، هیل گفت که این موسیقی دارای صداهای آزمایشی و جالبی است که [او] از پخت و پز بسیار سرگرم کننده بود. در فصل دوم، براد بریک، آهنگساز Gravity Falls و Star vs.

در مارس 2020، انیمیشن تلویزیونی دیزنی در واکنش به همه‌گیری کووید-19 بسته شد، و گروه سازنده مجبور شدند در فصل 2 از راه دور از خانه‌هایشان کار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح