کد خبر : 208893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
-

سری 6 گلکسی واچ سامسونگ: هر آنچه که تاکنون می دانیم

سری 6 گلکسی واچ سامسونگ: هر آنچه که تاکنون می دانیم

  سری Samsung Galaxy Watch 6 اواخر امسال عرضه می شود و ممکن است شامل Watch 6، Watch 6 Pro و Watch 6 Classic باشد. انتظار می رود سری Galaxy Watch 6 سامسونگ اواخر امسال عرضه شود، اما تعداد مدل ها هنوز مشخص نیست. قیمت Galaxy Watch 6 از 279 دلار یا 269 پوند پیش

 

سری Samsung Galaxy Watch 6 اواخر امسال عرضه می شود و ممکن است شامل Watch 6، Watch 6 Pro و Watch 6 Classic باشد.

انتظار می رود سری Galaxy Watch 6 سامسونگ اواخر امسال عرضه شود، اما تعداد مدل ها هنوز مشخص نیست. قیمت Galaxy Watch 6 از 279 دلار یا 269 پوند پیش بینی می شود، در حالی که Galaxy Watch 6 Pro (با GPS و اتصال سلولی) ممکن است تا 499 دلار قیمت داشته باشد. شایعات همچنین نشان می دهد که ممکن است یک مدل کلاسیک وجود داشته باشد. در هر صورت، خط تولید باید دارای نمایشگر دایره‌ای، حسگر BioActive، و بدنه تیتانیومی و قاب‌های چرخان باشد.

 

در اینجا همه چیزهایی که تا به حال در مورد Galaxy Watch 6، Galaxy Watch 6 Pro و Galaxy Watch 6 Classic می دانیم، آورده شده است.

 

سامسونگ گلکسی واچ سری 6: تاریخ عرضه

  • سری Galaxy Watch 6 در آگوست 2023 انتظار می رود
  • مدل‌های نامشخص: Watch 6، 6 Pro و 6 Classic شایعه شده است

 

با وجود اینکه سامسونگ هیچ اطلاعیه رسمی در مورد سری گلکسی واچ 6 نداده است، اما می توان حدس زد که این شرکت بخواهد به خط تولید موفق ساعت های گلکسی خود ادامه دهد. بر اساس تاریخچه زمان‌بندی ثابت عرضه‌ی ساعت‌های سامسونگ، می‌توان انتظار داشت که سری گلکسی واچ 6 در اواخر آگوست 2023 وارد بازار شود. ممکن است در کنار سایر دستگاه‌های شایعه شده مانند گلکسی Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 وارد بازار شود. .

 

همچنین تایید نشده است که چه تعداد مدل در سری گلکسی واچ 6 وجود خواهد داشت. با این حال، در مورد Galaxy Watch 6 علاوه بر Galaxy Watch 6 Pro و Galaxy Watch 6 Classic صحبت هایی نیز شده است. مشخص نیست که آیا دو مدل آخر یک دستگاه هستند که با نام‌های مختلف شناخته می‌شوند یا دو ساعت جداگانه به مدل پایه Watch 6 می‌پیوندند.

 

سامسونگ گلکسی واچ سری 6: قیمت

  • قیمت Galaxy Watch 6 ممکن است مشابه Watch 5 باشد
  • Galaxy Watch 6 از 279 دلار / 269 پوند شروع می شود

 

قیمت هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که سری گلکسی واچ 6 سامسونگ قیمتی مشابه با سری گلکسی واچ 5 داشته باشد. Watch 5 از 279 دلار / 269 پوند و واچ 5 پرو از 449 دلار / 429 پوند قیمت داشت. در مورد سری آتی Watch 6، مدل 40 میلی‌متری فقط مجهز به GPS از 279 دلار / 269 پوند شروع می‌شود.

قیمت واچ 6 پرو با GPS و اتصال سلولی تا 499 دلار شایع است.

 

سامسونگ گلکسی واچ سری 6: طراحی و نمایشگر

  • سری Watch 6 ممکن است دارای صفحه نمایش دایره ای، یاقوت کبود و شیشه گوریلا باشد
  • گلکسی واچ 6 کلاسیک ممکن است بدنه تیتانیومی و قاب‌های چرخان داشته باشد
  • Galaxy Watch Classic: صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED – وضوح 470 x 470

شایعات حاکی از آن است که ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ ممکن است دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای باشند، با شیشه کریستالی یاقوت کبود در گلکسی واچ 6 پرو/کلاسیک و شیشه گوریلا گلس در گلکسی واچ 6. Ice Universe افشاکننده سامسونگ پیش‌بینی کرد که ساعت‌ها دارای طراحی شیشه‌ای قوی و منحنی خواهند بود. که باعث بهبود ظاهر و سهولت استفاده آنها خواهد شد. Ice Universe سابقه خوبی از پیش بینی های دقیق سامسونگ دارد.

 

همچنین حدس زده می‌شود که گلکسی واچ 6 پرو/کلاسیک می‌تواند بدنه تیتانیومی داشته باشد تا صفحه نمایش Super AMOLED با پوشش کریستال یاقوت کبود را تکمیل کند. شایعه شده است که امسال شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش از 1.4 اینچ به 1.47 اینچ خواهیم بود و از صفحه نمایشی با وضوح 470 در 470 پین تیز برخوردار خواهد بود.

 

شایعات در مورد بازگرداندن قاب چرخان توسط سامسونگ توسط رندرهای فاش شده که مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک را همراه با قاب چرخان نشان می دهد، پشتیبانی شده است. رده بندی مقاومت در برابر آب 5ATM + IP68 انتظار می رود، اما این هنوز تایید نشده است.

 

سامسونگ گلکسی واچ سری 6: ویژگی ها و سخت افزار

  • سری Galaxy Watch 6 احتمالاً روی سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا خواهد شد
  • هر دو ساعت هوشمند ممکن است دارای سنسور BioActive باشند
  • چیپست اگزینوس W930

 

سری Samsung Galaxy Watch 6 احتمالاً روی سیستم عامل Wear OS Google با پوشش نرم افزار One UI Watch سامسونگ اجرا می شود که سازگاری آیفون را محدود می کند. همچنین تصور می شود که هر دو ساعت هوشمند دارای سنسور BioActive باشند.

 

حسگر BioActive در Samsung Galaxy Watch 5 داده‌هایی را در مورد ضربان قلب، ECG و اکسیژن خون ارائه می‌کند که در ترکیب با سنسورهای دیگر، امکان ردیابی کامل تناسب اندام و فعالیت را فراهم می‌کند. شایعه شده است که گلکسی واچ 6 پرو دارای سنسورهای دیگری مانند سنسور دما، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی و سنسور نور است. انتظار می‌رود این حسگرها داده‌های بهداشتی و سلامتی پیشرفته‌ای از جمله پایش دقیق ضربان قلب، ردیابی خواب و ردیابی فعالیت را ارائه دهند.

 

لیست گواهی FCC نشان می دهد که گلکسی واچ 6 دارای GNSS برای ردیابی موقعیت/مسیر، Wi-Fi، بلوتوث، NFC برای پرداخت های بدون تماس و پشتیبانی صوتی خواهد بود. به همین ترتیب، اخیراً گواهی بلوتوث SIG فاش شده نشان می دهد که این ساعت از چیپست Exynos W930 تغذیه می کند. این بدان معناست که این پردازنده چندان بی شباهت به پردازنده داخل هر دو سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 نخواهد بود. اشاره شده است که چیپست دارای شماره مدل مشابه با مدل قبلی خود – Exynos W920 – است که می تواند به این معنی باشد که یک نسخه اورکلاک شده از آن چیپست است.

طبق گزارش اخیر SamMobile، فهرست آنلاین یک رگولاتوری در چین، مشخصات باتری دو ساعت هوشمند سامسونگ را معرفی کرده است. مدل های مورد بحث گلکسی واچ 6 و «واچ 6 کلاسیک» هستند که هر دو در اندازه های مختلف عرضه خواهند شد. گلکسی واچ 6 کلاسیک (که ممکن است مدل پرو نیز باشد) احتمالاً دارای باتری بزرگتر 425 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. گلکسی واچ 6 دارای باتری کوچکتر 300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

 

اما انتظار می رود سرعت شارژ برای هر دو مدل حداقل 10 وات باشد. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح