کد خبر : 187646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
-

محبوبیت با استوری‌ها و گزارشات بی‌حاصل کسب نمی‌شود

محبوبیت با استوری‌ها و گزارشات بی‌حاصل کسب نمی‌شود

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه محبوبیت با استوری‌ها و گزارشات بی‌حاصل کسب نخواهد شد و با قول‌های بعضا بی‌‎عمل نیز به دست نمی‌آید، گفت: محبوبیت در سایه ایمان و عمل صالح محقق خواهد شد. دل‌های مردم در گرو خدمت و اخلاص بی‌منت به سمت ما متمایل خواهد شد. اگر دل‌های مردم با

محبوبیت با استوری‌ها و گزارشات بی‌حاصل کسب نمی‌شود

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه محبوبیت با استوری‌ها و گزارشات بی‌حاصل کسب نخواهد شد و با قول‌های بعضا بی‌‎عمل نیز به دست نمی‌آید، گفت: محبوبیت در سایه ایمان و عمل صالح محقق خواهد شد. دل‌های مردم در گرو خدمت و اخلاص بی‌منت به سمت ما متمایل خواهد شد. اگر دل‌های مردم با عمل ما همراه شد موفقیت‌ها پی در پی حاصل خواهد شد.

مهدی ناصحی امروز، ۱۲ دی ماه، در نطق پیش از دستور نوزدهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت  فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: این ایام یادآور حادثه تلخ و فراموش نشدنی شهادت سردار رشید اسلام به دست دشمن اصلی اسلام و انقلاب است. مکتب حاج قاسم در این دوران امتزاج سخت حق و باطل تنها راه برون رفت از مسایل و مشکلات است. الفبای مدرسه حاج قاسم خداباوری و خدامحوری، تکلیف مداری، معنویت، انقلابی بودن، اخلاص، جهاد شبانه روزی، خدمت به مردم، وحدت دینی و ملی و مدنی و برخورداری از نگاه راهبردی و استراتژیک است.

وی افزود: رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا اقامه عدل و پیشرفت در همه ابعاد از جمله مدیریت شهری است، جز در سایه درک دقیق این الفبا که با خون مقدس آن مردم الهی امضا شده، محقق نخواهد شد. در این میان اخلاص شرط همه ‌موفقیت‌هاست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی ادامه داد: تحمل، مدارا، صبر و وحدت باید سرلوحه عمل ما قرار گیرد. عمل چند ماهه شروع به کار شورای ششم در راستای ارتقای شاخص‌های مدیریت شهری با نگاه عالمانه و جهادی و خدمت به مردم مشهد و زائران امام مهربانی‌ها الحق والانصاف نویدبخش اقدامات اثربخشی است که امید داریم آثار مثبت آن در مدیریت شهری به سرعت قابل مشاهده خواهد بود. ورود کارشناسی و دقیق به مسائل مهم شهر جزو نقاط برجسته این شوراست.

وی اضافه کرد: آنچه از مکتب سلیمانی شهید برای ما به یادگار مانده، نصب‌العین عمل ماست. از هیچ فشاری از سوی هیچ دسته، گروهی و هیچ منبع قدرتی نمی‌هراسیم و این روزها که سالگرد شهادت اسوه‌های استقامت و مقاومت است، با یکدیگر پیمان می‌بندیم که در مسیر حرکت به سوی تبدیل مشهدالرضا به جهان‌شهر برکت و کرامت سر از پا نشناخته و با مشارکت و تعامل حداکثری با مدیران و مردم شریف این شهر مقدس اهداف متعالی خویش را جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح