کد خبر : 190119
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
-

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند. داریوش جاوید در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و پژوهشی سما که امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت‌های مجموعه سما واحد بروجرد مثبت ارزیابی شده و توجه خاص

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند.

داریوش جاوید در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و پژوهشی سما که امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت‌های مجموعه سما واحد بروجرد مثبت ارزیابی شده و توجه خاص به‌سلامت فرهنگی و پژوهشی دانش آموزان مدارس سما در کنار آموزش را مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند، ادامه داد: تداوم موفقیت‌های دانش آموزان و کارکنان سما در تمامی عرصه‌ها نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با تأکید بر نقش تأثیرگذار مدارس سما در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: مدارس سما باید در ارائه ایده‌های نو در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی پیشتاز باشند.

حجت‌الاسلام محمد فرضی پوریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این مراسم، اظهار کرد: موفقیت جمهوری اسلامی در ایجاد تحول و امنیت و آرامش در منطقه از برکات انقلاب و مدیریت عالی رهبر فرزانه نظام است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تحولات و امنیت منطقه نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به گرامیداشت دهه فرخنده فجر به‌عنوان عید واقعی ملت ایران و رهایی از حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، اضافه کرد: بر همه ما واجب است که قدر انقلابی که با فداکاری و جان‌فشانی هزاران شهید و پشتوانه عظیم مردمی به ثمر نشسته است را بدانیم.

فرضی پوریان بیان کرد: باید بیش از گذشته در راستای آشنایی و آگاهی نسل امروز با اهداف انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ارتباط برقرار کرد.

وی ادامه داد: شخصیت دانش آموزان در مدارس شکل واقعی به خود می‌گیرد و این مهم با توأم شدن دو جریان علم، پژوهش و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فراهم می‌شود.

عبدالرضا گودرزی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این مراسم ضمن اشاره به موفقیت‌های چشمگیر سما در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی، افزود: بیش از ۲۵ عنوان فرهنگی و پژوهشی در سال ۱۳۹۹ در سطح کشوری و استانی توسط مجموعه سما کسب شد همچنین اجرای طرح امین و به‌کارگیری طلاب جوان در پیشبرد امور فرهنگی این مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما و بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مدارس سما شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

گفتنی است، در این آیین از ۱۵ نفر از برگزیدگان مسابقات پژوهشی و قرآنی طرح قدس که ۲ فرد در مسابقات کشوری و مابقی در مسابقات استانی مدارس سما در بخش‌های دانش‌آموزی و کارکنان برگزیده شدند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد، همچنین شرکت‌کنندگان در این آیین با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام میهن تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح