کد خبر : 184003
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
-

مطابق محیط و نیاز جامعه کشاورزی می‌کنم

مطابق محیط و نیاز جامعه کشاورزی می‌کنم

ایسنا/یزد کشاورز نمونه کشوری استان یزد که رکورد برداشت جو در این استان را بیش از دو برابر افزایش داده است، کشاورزی مطابق محیط و نیاز جامعه و استفاده از روش‌های نوین کشاورزی را عامل موفقیت خود ذکر می‌کند. «علی صادقی» کشاورز بهابادی که امسال به عنوان کشاورز نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفت، در گفت‌وگو

مطابق محیط و نیاز جامعه کشاورزی می‌کنم

ایسنا/یزد کشاورز نمونه کشوری استان یزد که رکورد برداشت جو در این استان را بیش از دو برابر افزایش داده است، کشاورزی مطابق محیط و نیاز جامعه و استفاده از روش‌های نوین کشاورزی را عامل موفقیت خود ذکر می‌کند.

«علی صادقی» کشاورز بهابادی که امسال به عنوان کشاورز نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حالی که بالاترین آمار برداشت جو در استان ۳۸۰۰ کیلوگرم در هکتار بوده، با تلاش و اقداماتی که صورت دادم توانستم ۸۵۵۰ کیلوگرم برداشت در هر هکتار را ثبت کنم.

وی با بیان این که پس از سال‌ها تلاش در عرصه کشاورزی به عنوان شغل نیاکانم به عنوان برگزیده‌ی کشوری شناخته شدم، موفقیت یزدی‌ها در حوزه کشاورزی را حاصل از تلاش و سخت‌کوشی  آنان دانست.

صادقی که معتقد است در کشاورزی باید محصولات را همانند یک کودک مورد مراقبت قرار داد، گفت: همیشه به محصولات کشاورزی اهمیت فراوانی می‌دهم و سعی دارم تا مطابق محیط و نیاز جامعه کشاورزی کنم و همین موضوع را رمز موفقیت سال‌های متوالی تلاش خود می‌دانم.

وی استفاده از روش‌های نوین در کشاورزی مانند روش‌های آبیاری نوین و استفاده از بذر خوب را عامل موثری در بهره‌برداری بالا و تولید محصول باکیفیت ذکر کرد و گفت: همین عوامل و برکت الهی باعث شد که تلاشم ثمر دهد و از هر هکتار زمین کشاورزی هشت هزار و ۵۵۰ کیلوگرم جو برداشت کنم.

این کشاورز نمونه در پایان خاطرنشان می‌کند: اگر کشاورزان تمام اصول کشاورزی را به خوبی رعایت کنند، قطعاً محصول خوبی را برداشت خواهند کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح