کد خبر : 189792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
-

میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند

میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند

ایسنا/اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور گیتی پسند صدرنشین در خانه میزبان فولاد زرند ایرانیان است، مصافی که شاگردان کشاورز برای فاصله بیشتر با رقبای خود به ۳ امتیاز آن نیاز دارند، سپاهان برای مصاف با مس سونگون به تبریز می رود. رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور فردا

میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند

ایسنا/اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور گیتی پسند صدرنشین در خانه میزبان فولاد زرند ایرانیان است، مصافی که شاگردان کشاورز برای فاصله بیشتر با رقبای خود به ۳ امتیاز آن نیاز دارند، سپاهان برای مصاف با مس سونگون به تبریز می رود.

رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور فردا (سه شنبه، ۲۱ دی‌ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای قم، کلاردشت، اصفهان، ساری، شهرری، تبریز و اهواز پیگیری می‌شود.

در سالن پیروزی اصفهان و از ساعت ۱۶ تیم گیتی‌پسند صدرنشین، میزبان فولاد زرند ایرانیان است، شاگردان محمد کشاورز هفته گذشته در مشهد با پیروزی پرگل ۵ بر۳ مقابل فرش آرا توانستند خود را برای ادامه لیگ آماده‌تر کنند، دیداری که با گلزنی حسن زاده، یوسف سنگ سفیدی و کریمی همراه بود، بازیکنان آماده گیتی پسند تلاش می‌کنند تا با برتری در این بازی اختلاف یک امتیازی خود را با جدی‌ترین رقیب خود یعنی مس سونگون بیشتر کنند.

مقابل فولاد زرند رده ششمی که بازی گذشته خود را با نتیجه ۶بر۲ مقابل کراپ الوند واگذار کرده، برای گرفتن حداقل امتیاز مقابل یکی از مدعیان به اصفهان می‌آید، جدالی که می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

فولادمبارکه سپاهان نیز برای مصاف با مس سونگون به تبریز می‌رود، سابقه حضور کادر فنی فعلی سپاهان در تیم مس می‌تواند حساسیت‌های خاص خود را داشته باشد، شاگردان باغبانباشی در هفته شانزدهم مقابل ملی حفاری به یک تساوی باارزش رسیدند و مس سونگون نیز در مشهد به برتری میلیمتری ۲بر۱ مقابل چیپس کامل مشهد دست یافت، مسی‌ها در اندیشه سپاهان هستند تا منتظر لغزش گیتی پسند صدرنشین برای گرفتن صدر جدول شوند، دیداری که برای هر دو تیم بسیار مهم است، چرا که سپاهان نیز با برتری در این جدال مهم می‌تواند وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

برنامه کامل مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال :

سه شنبه، ۲۱ دی‌ماه  ساعت ۱۶:۰۰

گیتی‌پسند – فولاد زرند ایرانیان

سپاهان فردوس قم – کراپ الوند

زندی بتن کلاردشت – سن‌ایچ ساوه

شهروند ساری – چیپس کامل مشهد

راگا – فرش‌آرا

مس سونگون – سپاهان

حفاری اهواز – مقاومت البرز

در جدول رده بندی گیتی‌پسند با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد، مس سونگون با ۳۹ در رده دوم و تیم‌های هم امتیازی سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند با ۳۴ در رده های سوم و چهارم قرار دارند و سپاهان نیز با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح