کد خبر : 182558
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
-

نمایش «پروانه» با حضور بهمن کیارستمی

نمایش «پروانه» با حضور بهمن کیارستمی

مستند «پروانه» به کارگردانی بهمن کیارستمی با حضور این فیلمساز نمایش داده می‌شود. به گزارش ایسنا، بهمن کیارستمی پس از مستند «اکسدوس» سراغ ساخت یک مستند پرتره از پروانه اعتمادی به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و تاثیرگذار ایران رفت و این مستند ۶۰ دقیقه‌ای را با پژوهش علی بختیاری، پس از چهار سال پیگیری برای

نمایش «پروانه» با حضور بهمن کیارستمی

مستند «پروانه» به کارگردانی بهمن کیارستمی با حضور این فیلمساز نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهمن کیارستمی پس از مستند «اکسدوس» سراغ ساخت یک مستند پرتره از پروانه اعتمادی به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و تاثیرگذار ایران رفت و این مستند ۶۰ دقیقه‌ای را با پژوهش علی بختیاری، پس از چهار سال پیگیری برای کسب رضایت پروانه اعتمادی توانست بسازد. او تلاش کرده گوشه‌ای از تفکر و نگاه این نقاش را به هنر، زندگی و تاریخ معاصر ایران نشان دهد.

پروانه اعتمادی متولد سال 1326 در تهران است که در دبیرستان، شاگرد جلال آل احمد بود و به همین واسطه با توجه به استعدادی که در نقاشی داشت به بهمن محصص معرفی شد تا نزد او نقاشی را یاد بگیرد.

در میان آثار اعتمادی، نقاشی‌های سیمانی و بعد کارهای متنوع دیگری با مداد رنگی شُهره هستند که البته او در سال‌های بعد سراغ کلاژ رفت و آثار ویژه‌ای را خلق کرد.

کیارستمی سال 1398 مستند «پروانه» را برای نمایش در جشنواره‌ی سینما حقیقت ارائه کرد، اما این فیلم در هیچ‌یک از بخش‌های جشنواره پذیرفته نشد که بیشتر به دلیل ممیزی‌ بود.

حالا  موسسه «هنر فردا» در ادامه سلسله نشست‌های کارگاه «یک قرن هنرهای تجسمی ایران» در نظر دارد این فیلم را با حضور کارگردان و پوهشگر (بهمن کیارستمی و علی بختیاری) نمایش دهد.

این برنامه روز یکشنبه، 12 دی‌ماه از ساعت 17 تا 20 در موسسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح