کد خبر : 182274
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
-

نواختن زنگ ورزش کارگری در تمام مراکز صنعتی و کارخانجات اصفهان

نواختن زنگ ورزش کارگری در تمام مراکز صنعتی و کارخانجات اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، با اشاره به اهمیت رشد ورزش همگانی در بین قشر کارگر و خانواده‌های آن‌ها گفت: در بحث قهرمانی موفقیت‌های ملی و بین المللی چشمگیری داشته‌ایم که تلاش می‌کنیم در کنار رشد بیشتر آن، بحث ورزش همگانی را نیز در بین کارگران و همچنین خانواده‌های آن‌ها توسعه دهیم. قاسم ستاری

نواختن زنگ ورزش کارگری در تمام مراکز صنعتی و کارخانجات اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، با اشاره به اهمیت رشد ورزش همگانی در بین قشر کارگر و خانواده‌های آن‌ها گفت: در بحث قهرمانی موفقیت‌های ملی و بین المللی چشمگیری داشته‌ایم که تلاش می‌کنیم در کنار رشد بیشتر آن، بحث ورزش همگانی را نیز در بین کارگران و همچنین خانواده‌های آن‌ها توسعه دهیم.

قاسم ستاری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های هیئت ورزش کارگری اظهار کرد: ما در کنار بحث ورزش همگانی، به ورزش کارگری در بخش حرفه‌ای و قهرمانی به ویژه در اعزام به مسابقات برون مرزی و بین المللی با تعامل و حمایت کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی و بزرگ استان، همانند فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند و دیگر بنگاه‌ها، توجه خاصی داریم تا ما را در اعزام به مسابقات یونان همراهی کنند.

وی با اشاره به جلسه اخیر مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی با مدیریت فرهنگی اجتماعی اداره کل کار و حراست اداره کل کار استان اصفهان، گفت: در این جلسه طرفین در مورد همکاری‌های فیمابین در حوزه ورزشی که منجر به بهره وری تولید و رشد اقتصادی می‌شود، بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد، زنگ ورزش در مراکز تولیدی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۰ تا ۱۵ شهرک صنعتی در استان اصفهان وجود دارد و در صحبت‌هایی که با مدیرعامل شهرکت‌های صنعتی داشتیم، قرار شد نمایندگان حوزه ورزش خود را به ما معرفی کنند تا از طریق آن‌ها زنگ ورزش دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها جدی‌تر از قبل برگزار شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر کارخانجاتی که تاکنون زنگ ورزش کارگری داشتند، نزدیک به ۴۰ کارخانه و مرکز صنعتی دیگر را نیز شناسایی کردیم؛ تا زنگ ورزش کارگری در آن‌ها نواخته شود. در این طرح تمام کارخانجات، کارگاه‌های بزرگ و کوچک قرار خواهند داشت تا بحث سلامت کارگران در محیط کاری بیش از پیش پررنگ شود.

ستاری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در کنار بُعد همگانی ورزش، به بُعد قهرمانی کارگران کارخانجات نیز توجه شود و خدمات ورزشی در حوزه کارگری به باشگاه‌های بزرگ و حرفه‌ای استان از طرف هیئت ورزش کارگری ارائه شود.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان ادامه داد: بیش از ۳ میلیون نفر کارگر رسمی و غیر رسمی در استان اصفهان مشغول به کار هستند و با توجه به فعالیت نزدیک به ۴۰ انجمن در هیئت، می‌توانیم جمعیت زیادی را در رشته‌های مختلف تحت پوشش خود قرار دهیم. البته برنامه‌ریزی ما ورزش همگانی و قهرمانی خانواده‌ها و فرزندان کارگران نیز هست که می‌تواند گسترش کار و فعالیت ما را نشان دهد.

وی با اشاره به رتبه هیئت ورزشی کارگری در بین هیئت‌های استانی گفت: چندین سال است که هیئت استان اصفهان با توجه به عملکرد بسیار خوب و رتبه ای که کسب کرده در بین ۳۱ هیئت استانی در جایگاه اول قرار دارد و برنامه ریزی ما براین است که با تقویت بیشتر برنامه بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم.

ستاری در خصوص ظرفیت‌های موجود در اصفهان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تشکیل هیئت مدیره قوی، تعاملات خوبی با ارگان‌های مختلف داشته تا بتوانیم از ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها استفاده کنیم. در شهر اصفهان دو باشگاه بزرگ با امکانات خوب داریم و با هم افزایی ارگان‌هایی مانند شهرداری، آموزش و پرورش و … می‌ توانیم بیشتر و بهتر از امکانات ورزشی که آن‌ها در اختیار دارند استفاده کنیم.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت و تأثیرگذاری رسانه‌ها را نباید نادیده گرفت و با توجه به ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی که با رسانه‌ها دارم، می‌توانیم با انعکاس بیشتر ورزش کارگری و همچنین بنگاه‌هایی صنعتی که در ورزش کارگری ما را حمایت می کنند، اسپانسرهای بیشتری را ترغیب و تشویق کنیم تا  از ورزش حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح