کد خبر : 187829
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

یک نماینده سابق مجلس: با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

یک نماینده سابق مجلس: با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت:خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد. احمد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین

یک نماینده سابق مجلس:
با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت:خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین دستاورد ایران در طول حیات ۴۳ ساله انقلاب، ظهور پدیده جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه است، اظهار کرد: با توجه به انواع نظام های سیاسی موجود در جهان امروز و نحوه به قدرت رسیدن آنها می توان به این نتیجه رسید که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متفاوت است که بر اساس اصولی مانند جمهوریت و توأم بودن آن با اسلام و عترت و بر پایه ولایتمداری شکل گرفته است.

وی افزود: در سایه نظام اسلامی در سطح جهان به پیشرفت های زیادی رسیده ایم که این پیشرفت ها در زمینه های متعددی مانند تکنولوژی فضایی و فرستادن ماهواره به فضا قابل مشاهده است. همچنین قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در ردیف برترین کشورهای جهان از نظر سطح علمی و تعداد مقالات را نباید از قلم بیندازیم.

این نماینده سابق مجلس، ادامه داد: این پیشرفت ها در زمینه سیاسی نیز مشهود است که تجلی آن را در استقلال و عزت سیاسی جمهوری اسلامی می بینیم. امروز نظام جمهوری اسلامی با محوریت قانون اساسی در جهان جا افتاده و پدیده ای نیست که قابل نفی کردن باشد.

سالک گفت: موضوع بعد درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها بوده است به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نعمت مقام معظم رهبری، مردم و ارزش های دینی سه ضلع یک مثلث هستند که ارتباط محکم آنها با یکدیگر به وحدت امت و اتحاد ملی تبدیل شده است. بر این اساس بوده که تا کنون در مصاف با مشکلاتی مانند جنگ، تحریم، فتنه و تهاجم فرهنگی سربلند بیرون آمده ایم.

این نماینده سابق مجلس، تصریح کرد: اساس این انقلاب در سطح منطقه و حتی در سطح جهان به پیشروی خود ادامه می دهد و اتحاد مردم در سایه ولایت فقیه سبب شده است که با وجود مشکلاتی مانند گرانی، تحریم و بیکاری، مردم در مسیر انقلاب باقی بمانند و جمهوری اسلامی ایران را تا امروز استمرار بخشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح