کد خبر : 195324
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
-

دانلود زیرنویس فیلم Crush Kong Curly 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Crush Kong Curly 2021 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Crush Kong Curly 2021 هر ماه که می گذرد، فیلم های محلی جدیدی که VivaMax تولید می کند بدتر و بدتر می شوند و “Crush Kong Curly” تقریباً به آن نزدیک است. این یک فیلم نرم افزاری است و هیچ چیز دیگری نیست. این همان فیلمی است که می‌دانست باید  داشته باشد

دانلود زیرنویس فیلم Crush Kong Curly 2021 هر ماه که می گذرد، فیلم های محلی جدیدی که VivaMax تولید می کند بدتر و بدتر می شوند و “Crush Kong Curly” تقریباً به آن نزدیک است. این یک فیلم نرم افزاری است و هیچ چیز دیگری نیست. این همان فیلمی است که می‌دانست باید  داشته باشد و مجبور شد برای همراهی با این ایده، یک داستان بلند بی‌هوده بنویسد.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/crush-kong-curly-2021/

Crush kong curly (2021) - IMDb

Ellah (AJ Raval) به خوبی التر ایگوی آنلاین خود Elle عمل کرده است. Elle زیرنویس فیلم Crush Kong Curly 2021 به صورت آنلاین استریپتیز می کند و در ازای آن تمجیدها و پول زیادی دریافت می کند. به اصطلاح “شهرت” او تا زمانی که دیوار اتاقش فرو نریخت خوب کار می کرد و همین امر فوراً جلوی ویدیوهای آنلاین او را گرفت. خوشبختانه، همسایه همسایه او پیتر (ویلبرت راس) یک معمار است که به او در تعمیرات کمک می کند. این دو فوراً نسبت به یکدیگر علاقه پیدا می کنند، اما دیدگاه های متفاوتی در زندگی دارند. پیتر یک سمیناریست سابق است که بسیار محافظه کار است. آیا این دو فقط برای عشق میانه ای پیدا می کنند؟

دادن امتیاز به این فیلم، حتی 0، به ما آسیب می زند. چون حقیقتاً ما به این فیلم ضربه زدیم و متأسفانه دلهره های اولیه ما به حقیقت پیوست و حتی بدتر از آن. این همان فیلمی است که ما باید قبل از اینکه صدمه ای به صنعت فیلم محلی وارد کند، از حمایت آن دست برداریم. این نوعی سرگرمی ارزان و کثیف است که در دهه گذشته یاد گرفته ایم آن را کنترل کنیم و متوقف کنیم، اما غم انگیز است که می بینیم این فیلم ها به آرامی اما مطمئناً در حال بازگشت هستند. باید اعتراف کنیم که فیلم شوخی‌های قابل قبولی داشت و سعی داشت ارزش‌های احتمالی توانمندسازی زنان و کار  را به تصویر بکشد.

Crush kong curly (2021) - IMDb

زیرنویس Crush Kong Curly 2021 اما می دانید که اگر واقعاً قصد آنها این بود، خودتان را مسخره می کنید. این ابتدا یک فیلم  بود و فروش   در اولویت اول بود. پس انتظار نداشته باشید که چرخش «کمدی عاشقانه» چیزی جز گنگ و بی فایده باشد. در مجموع، “Crush Kong Curly” فیلمی است که واقعاً به ما نشان داد که در مسیری بسیار خائنانه قرار داریم و به نظر می رسد محتوای آشکار آن از ابتدا تا انتها پرچم قرمزی است که احتمالاً در نقطه ای بی بازگشت هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح