کد خبر : 201175
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
-

دانلود زیرنویس فیلم La jefa 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم La jefa 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم La jefa 2022 تحت کنترل او یک فیلم مهیج اسپانیایی محصول سال 2022 به کارگردانی فرن تورس است که آیتانا سانچز-گیخون و کوملن سانز در آن بازی می کنند. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم La jefa 2022 سوفیا که برای یک شرکت چند ملیتی کار می کند باردار می

دانلود زیرنویس فیلم La jefa 2022 تحت کنترل او یک فیلم مهیج اسپانیایی محصول سال 2022 به کارگردانی فرن تورس است که آیتانا سانچز-گیخون و کوملن سانز در آن بازی می کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم La jefa 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم La jefa 2022 سوفیا که برای یک شرکت چند ملیتی کار می کند باردار می شود. رئیس سوفیا، بئاتریز، که ناامید از فرزندان است، در ازای ارتقای شغلی، به او پیشنهاد می دهد که کودک را به فرزندخواندگی بپذیرد. سوفیا به جای اینکه حاملگی خود را قطع کند، این پیشنهاد را می پذیرد.

La jefa اولین فیلم بلند فران تورس است. فیلمنامه توسط لورا سارمینتو نوشته شده است. تولید شده توسط Feelgood Media، Francisco Torres Quincoces، Hugo-Daniel Boyero Garmendia، Penúltima Toma AIE، Teoponte PC و Audiovisuales del Monte،   فیلمبرداری در سال 2021 انجام شد، تیراندازی در مادرید در ژوئیه.

زیرنویس فیلم La jefa 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس La jefa 2022 پابلو وازکز از فوتوگراماس به این فیلم با 4 ستاره از 5 ستاره امتیاز داد که «طبیعت پیچیده و بازیگوش آن، شایسته بهترین سینمای استثماری» را ستایش کرد و به ارزیابی داد و ستد بین سانچز گیخون به سبک جوآن کرافورد و «جوان و دلربا” کوملن سانز موتور فیلم است.

Oti Rodríguez Marchante از ABC امتیاز 2 از 5 ستاره را به دست آورد و نوشت که “روشی که در آن طرح پیچیده می شود بیش از حد اجباری است، اما به راحتی می توان مکانی را که طرح به سمت آن در حال چرخش است مشاهده کرد”.

زیرنویس La jefa 2022 - بلو سابتايتل

Carmen L. Lobo از La Razón به آن 3 ستاره از 5 ستاره داد و سانچز-گیخون “همیشه خارق العاده” و همچنین کوملن سانز را ستایش کرد و در عین حال شباهت های داستان را با داستان The Daughter نیز مشاهده کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح