کد خبر : 195054
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
-

دانلود زیرنویس فیلم Nope 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Nope 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nope 2022 یک فیلم ترسناک آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جردن پیل است که زیر پرچم Monkeypaw Productions او ساخته شده است. در این فیلم دانیل کالویا، کیک پالمر و استیون یون به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه داستان: ساکنان یک شهر منزوی هستند که شاهد یک اتفاق مرموز و

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nope 2022 یک فیلم ترسناک آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جردن پیل است که زیر پرچم Monkeypaw Productions او ساخته شده است. در این فیلم دانیل کالویا، کیک پالمر و استیون یون به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه داستان: ساکنان یک شهر منزوی هستند که شاهد یک اتفاق مرموز و غیرعادی هستند. این فیلم قرار است در ۲۲ جولای ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز اکران شود.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/nope-2022/

Nope (2022) Movie Review, Details, Trailer and Release Date » FilmYT

زیرنویس فارسی فیلم Nope 2022 در 1 اکتبر 2019، یونیورسال پیکچرز با هدف تمرکز بر ساخت «فیلم‌های ژانر اصلی و مؤلف»، یک همکاری پنج ساله تولید انحصاری را با استودیوی «Jordan Peele’s Monkeypaw Productions» اعلام کرد. در 9 نوامبر 2020، یک فیلم بدون عنوان به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی پیل تاریخ اکران در یونیورسال برای 22 ژوئیه 2022 داده شد. در فوریه 2021، گزارش شد که کیک پالمر و دانیل کالویا به بازیگران پیوستند در حالی که جسی پلمونز نقشی در این فیلم را رد کرد تا در عوض در فیلم قاتلان ماه گل بازی کند. در مارس 2021، استیون یون به بازیگران اضافه شد. در 22 ژوئیه 2021، پیل عنوان فیلم را فاش کرد و اولین پوستر انتشار تبلیغاتی آن را به اشتراک گذاشت. در همان روز، انتخاب بازیگران مایکل وینکات، براندون پریا، و باربی فریرا تایید شد.

قرار بود عکاسی اصلی در لس آنجلس و کالیفرنیای جنوبی در 7 ژوئن 2021 آغاز شود. تولید حدود 8،364،000 دلار اعتبار مالیاتی برای فیلمبرداری فیلم در ایالت کالیفرنیا دریافت کرد. این پروژه همچنین اولین پروژه ای بود که کارآموزانی را از گروه سرگرمی یونیورسال فیلمد اینترتینمنت در کالیفرنیا برای افرادی که به دنبال شغل پشت دوربین بودند، استخدام کرد. خیر توسط فیلمبردار Hoyte van Hoytema با استفاده از فیلم Kodak، از جمله فیلم 65mm در فرمت IMAX فیلمبرداری شد.

Nope Release Date, Cast, Trailer 2022

زیرنویس فیلم Nope 2022 پس از انتشار یک پوستر تیزر در ژوئیه 2021 و اولین تصاویر در 8 فوریه 2022، یک تریلر به صورت آنلاین و در جریان Super Bowl LVI در 13 فوریه 2022 به نمایش درآمد که شامل یک ضبط در سال 1962 از Regal Theater بود. در شیکاگو آهنگ “Fingertips” توسط استیوی واندر. چندین منتقد فیلم تبلیغاتی را به دلیل ایجاد همزمان تعلیق و پنهان نگه داشتن خط داستانی تحسین کردند. جردن هافمن از Vanity Fair نت‌های مثبتی را به انتخاب آهنگ و متن پیمایشی در یک قاب ثابت داد، که او آن را با عکس مشابهی در تریلر فیلم The Shining استنلی کوبریک مقایسه کرد.[17] چارلز پولیام مور، نویسنده The Verge، آن را «یکی از فیلم‌های مدرن کمیاب با این همه هیاهو در اطراف آن خواند که آن را به تاریخ اکرانش نزدیک می‌کند بدون اینکه عموم مردم اساساً چیزی در مورد آن بدانند». این فیلم پس از پخش آگهی تبلیغاتی Super Bowl در تلویزیون ملی، شاهد افزایش 21.65 میلیون تعامل در رسانه های اجتماعی بود.

Jordan Peele's 'NOPE' (2022): First Trailer and Poster Drops - PopHorror

دومین پوستر تیزر در 1 مارس 2022 منتشر شد که در آن اسبی در هوا معلق است. منتقدان حدس می زدند که این فیلم درباره حیات فرازمینی باشد. جان اسکوایرز از Bloody Disgusting گفت: “کاملاً ممکن است که Nope اصلاً آن فیلمی نباشد که تا به حال به نظر می رسد، زیرا بازاریابی ما را از عطر و بوی آن بیرون می اندازد.” که بصری جدید سرنخ‌های تازه‌ای زیادی به ما نمی‌دهد، من فقط خوشحالم که می‌بینم محتوای جدید همچنان به شکلی غیرعادی ظاهر می‌شود».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح