کد خبر : 195384
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
-

دانلود زیرنویس فیلم Sardunya 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Sardunya 2020 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Sardunya 2020 ، اولین فیلم بلند کارگردان به کارگردانی و فیلمنامه کاگیل بوکات، که این شانس را داشتیم که در چهارمین جشنواره فیلم دیگری سینما آیوالیک تماشا کنیم. این یک فیلم پلیسی است که به روابط خانوادگی می پردازد. براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد https://blue-subtitle.com/sardunya-2020/ زیرنویس فیلم Sardunya 2020 در

دانلود زیرنویس فیلم Sardunya 2020 ، اولین فیلم بلند کارگردان به کارگردانی و فیلمنامه کاگیل بوکات، که این شانس را داشتیم که در چهارمین جشنواره فیلم دیگری سینما آیوالیک تماشا کنیم. این یک فیلم پلیسی است که به روابط خانوادگی می پردازد.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/sardunya-2020/

Sardunya (2020) - Film Önerileri, Suç / Gizem - Fil'm Hafızası

زیرنویس فیلم Sardunya 2020 در سناریویی که کاگیل بوکات بر اساس داستان خود داستانی ساخت، دیدگاه پرسش‌آمیز از روابط خانوادگی غالب است. این فیلم با بازی ایلایدا الیف الهیه و علی سکینر آلیچی در نقش های اصلی، به لطف فضای پلیسی که فیلمنامه آن ایجاد کرده بود، تا پایان داستان از چنگال خود رها نشد و آن را به عنوان یک عنصر کنجکاوی حفظ کرد. علاوه بر این که پایان فیلم به عنوان عنصری رازآلود باقی می ماند، روابط بین فردی که به دلیل تعارض مفاهیم عدالت و آزادی در ذهن شخصیت ها به وجود می آید باعث شده تا شخصیت ها کمی بیشتر رمزگشایی شوند. هر صحنه، به این ترتیب آنها را تبدیل به معماهای دلپذیری می کند که برای مخاطب قابل حل است.

Sardunya (2020 – Türkiye) | Kadıköy Sineması

زیرنویس Sardunya 2020 ساردونیا که در سال 2021 جایزه سیفی تئومان استانبول بهترین فیلم اول، بهترین بازیگر زن (Ilayda Elif Elhih) و بهترین فیلمبرداری (Orçun Özkılınç) را دریافت کرد، انتظار دارد در سال 2022 با تماشاگران در سینماها دیدار کند.

SARDUNYA ANDIFLI OTEL KAS

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح