کد خبر : 195642
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
-

دانلود زیرنویس فیلم Studio 666 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Studio 666 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Studio 666 2022 نوعی کمدی ترسناک گسترده است که مطمئناً می تواند کمی ترسناک تر، کمی خنده دارتر و در کل هوشمندانه تر باشد. اما باز هم، هیچ گروه دیگری از ستاره‌های کمدی ترسناک، فو فایترز راک نمی‌دانند، که کشش اصلی این رویداد ویژه Foovie است. این یک آزمایش هنری دلپذیر با

دانلود زیرنویس فیلم Studio 666 2022 نوعی کمدی ترسناک گسترده است که مطمئناً می تواند کمی ترسناک تر، کمی خنده دارتر و در کل هوشمندانه تر باشد. اما باز هم، هیچ گروه دیگری از ستاره‌های کمدی ترسناک، فو فایترز راک نمی‌دانند، که کشش اصلی این رویداد ویژه Foovie است. این یک آزمایش هنری دلپذیر با مغز مرگ متال است که به مدت 106 دقیقه با منظره ای سرگرم کننده از دیدن ستاره های راک که تلاش می کنند نقش آفرینی کنند، کنار هم نگه داشته شده است.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/studio-666-2022/

Studio 666 is a gnarly blast of a horror movie from Foo Fighters - Review

زیرنویس فیلم Studio 666 2022 داستان آشکارا مانند داستان های طرفداران Foo Fighters بازی می کند، بنابراین جذاب تر است که دیو گرول، خواننده اصلی، خود یک اعتبار «داستان توسط» دارد (جف بوهلر و ربکا هیوز فیلمنامه نویسان هستند). او به وضوح یک طرفدار بزرگ ترسناک است، با توجه به اینکه چگونه مقدمات ضبط آلبوم جن زده آن برای ترکیب کاملی از ارجاعات در نظر گرفته شده است: «جن گیر»، «قتل عام اره زنجیری تگزاس»، «سوزاندن» و «مردگان شیطانی» و غیره. برای اندازه گیری خوب، جان کارپنتر نه تنها یک تم تیتراژ ابتدایی می نویسد که شما را به “هالووین” فکر کند، بلکه به عنوان یک مهندس صدا نیز ظاهر می شود.

“Studio 666” همه چیز در مورد روح خلاق است، در این مورد، یک روح تسخیر شده. برای ضبط دهمین آلبوم خود، گرول و هم گروهانش (تیلور هاوکینز، رامی جافی، کریس شیفلت، پت اسمیر و نیت مندل) در خانه ای در انسینو جا می گیرند که خیلی دیر متوجه می شوند که یک تله مرگ مقدس است. در ابتدا این تثبیت گرول بر آکوستیک برای صدای درام است که با طنین شبح آور می آید. بعداً هنگامی که او پس از گوش دادن به موسیقی ضبط شده توسط گروهی که قبلاً در دهه 90 قبل از قتل وحشیانه به قتل رسیده بودند، به یک سیاه چال مخفی می رود، این یک تسخیر کامل شیطانی است. در این فیلمنامه در مورد منیت و نوازندگی، یک گرول با بازی عجیب و غریب گروه گیج خود را وادار می‌کند تا ایده‌های عجیب و غریبی را که در سر دارد ضبط کند، از جمله یک ریف (معمولا) در کلید «L sharp». ناگهان آنها روی یک آلبوم کار نمی کنند، بلکه روی یک آهنگ کار می کنند، آهنگی که با تکمیل شدن طولانی تر، سنگین تر و مرگبارتر می شود.

Studio 666 (2022) - Movie Review

زیرنویس Studio 666 2022 به کارگردانی BJ McDonnell، مطمئناً در انتخاب بازیگران خود پیشرفت می کند، و به راحتی می توان فهمید که چگونه این فرضیه که یک گروه ذهن خود را به خاطر نفس رهبر خود از دست می دهد، خنده دار نخواهد بود اگر نوازندگان واقعی آن را تجربه نمی کردند. یک قسمت شیطانی “اسکوبی دو!” اما گرول به اندازه کافی کاریزما کوکی در مرکز دارد، خواه او یک رهبر گروه فوق العاده باشد که همیشه به سمت هم گروهانش می دود، مثل اینکه سرمربی سرحال آنهاست، یا اگر تحت تسخیر یک روح شیطانی است و از ذره ذره جک بلک درونی خود استفاده می کند. در هر صورت، انعطاف‌پذیری گرول آینده‌ای را در بازیگری باز می‌کند، چه او بخواهد در نقش شخصیت‌های پدر مانند بیشتر بازی کند یا هیولاهای نیش‌دار. و ابروی ژولیده ای می دهد.

کمدی در “Studio 666” حس شوخ طبعی امیدوارکننده ای را نشان می دهد اما آن را زیر پا می گذارد. گاهی اوقات، مانند لحظه‌های الهام‌گرفته از لیونل ریچی، یا چند سکانس در مورد مالکیت که مدیون افرادی مانند «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» تایکا وایتیتی است، چیزهای مسخره‌ای را به تصویر می‌کشد. اما جدا از شوخی‌های سرگرم‌کننده گرول در مورد سلبریتی‌اش (او به خود می‌بالد: «بهترین پارکینگ هر زمان که می‌خواهم برای ابدیت!») آن‌قدر که می‌توانست خنده‌دار نیست. می‌خواهید عجیب‌تر، تصادفی‌تر باشد، زیرا چیز کمی برای از دست دادن دارد. ویل فورته و ویتنی کامینگز برای قسمت‌های کمیک حمایتی کوتاهی ظاهر می‌شوند، و آن‌ها هم بی‌نظیر هستند، شوخی‌های آسان درباره طرفداران یا گروه‌های بدخواه. ضعیف‌ترین پیشنهادهای کمیک فیلم از شوخی‌های اجباری بین فو فایترهای مختلف ناشی می‌شود، که نشان می‌دهد تا چه اندازه هم گروه‌ها در حالت سفت یا همی روی صفحه آرامش پیدا می‌کنند.

Studio 666 (2022) - IMDb

با این حال، “Studio 666” به دلیل اینکه چگونه به وحشت خود متعهد است قابل ستایش است. گور می تواند فراوان و غافلگیر کننده باشد و برخی از کشتارهای بد با دقت ماهرانه انجام می شود. و اگرچه حدود 20 دقیقه بیش از حد طولانی است، فیلم سعی می کند تا با پرده سوم تمام اسطوره های سنگین خود را در مورد اینکه چگونه خانه خالی از سکنه شده است، به موازات زمانی که اجساد بیشتری روی هم انباشته می شوند و گاهی اوقات بلعیده می شوند، مشروعیت بخشد. کم فروشی این هسته آسان بود، اما مک دانل آن را جدی می گیرد.

روح بزرگی وجود دارد که “چرا نه؟” که در سرتاسر «Studio 666» اجرا می‌شود، هم در ساخت فیلم، و هم در فضایی که بیننده می‌تواند با تمام آن همراهی کند. شکست بزرگ‌تر این است که ارزش بازپخش سایر وسایل نقلیه راک استار را ندارد («Tenacious D: The Pick of Destiny» به ذهن می‌رسد). اما همه چیز به جاه طلبی برمی گردد، و حضور غافلگیرکننده گرول روی صفحه نمایش گوهری است. تماشای ریف او می تواند به اندازه کافی سرگرم کننده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح