کد خبر : 195281
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
-

دانلود زیرنویس فیلم The Lawless Breed 1952 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم The Lawless Breed 1952 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم The Lawless Breed 1952 نژاد بی قانون یک فیلم وسترن تکنیکالر آمریکایی محصول 1953 است که توسط یونیورسال-اینترنشنال به کارگردانی رائول والش توزیع شد و راک هادسون و جولی آدامز در آن بازی کردند. این فیلم داستانی عاشقانه است که بر اساس زندگی قانون شکن جان وسلی هاردین ساخته شده است. براي

دانلود زیرنویس فیلم The Lawless Breed 1952 نژاد بی قانون یک فیلم وسترن تکنیکالر آمریکایی محصول 1953 است که توسط یونیورسال-اینترنشنال به کارگردانی رائول والش توزیع شد و راک هادسون و جولی آدامز در آن بازی کردند. این فیلم داستانی عاشقانه است که بر اساس زندگی قانون شکن جان وسلی هاردین ساخته شده است.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/the-lawless-breed-1952/

The Lawless Breed (1952) 8x10 Black & white movie photo #31 | eBay

جان وسلی هاردین (راک هادسون)، اسلحه‌باز و قمارباز غرب وحشی، پس از گذراندن 16 سال محکومیت 25 ساله، در سال 1896 عفو و از زندان هانتسویل، تگزاس آزاد شد.

او دست نوشته ای از زندگی خود را که در دوران حبسش نوشته شده بود، به چاپخانه محلی تحویل می دهد، به این امید که چاپ شود. داستان فیلم عمدتاً به صورت فلاش بک ارائه می شود) زیرا زندگی نامه، سوء استفاده های او را خارج از قانون بازگو می کند.

THE LAWLESS BREED LEE VAN CLEEF, ROCK HUDSON THE LAWLESS BREED Date 1952 Strictly editorial use only i

زیرنویس فیلم The Lawless Breed 1952 این داستان از تربیت پدر واعظش (جان مک اینتایر) و اولین عشقش جین (مری کسل) می گوید. در جوانی بی پروا خود از زندگی پیچیده خانگی خود در قمار آرامش می یابد. با این حال او با تیراندازی به مردی (مایکل انصارا) برای دفاع از خود در حین بازی با ورق، با زندگی قانون شکنی آشنا می شود و به زودی فرار می کند که مقامات و برادران بدنام مرد (هیو اوبرایان، لی ون کلیف، گلن استرنج)، برای او تیراندازی کنید. او از یک دوست دختر سالنی، رزی (جولی آدامز) و عمویش جان کلمنتز (همچنین با بازی مک اینتایر) کمک می یابد. پس از اینکه جین در یک تصادف در خارج از خانه پدرش کشته می شود، که به دلیل تعقیب و گریز هاردین و تمایل هاردین برای آوردن او با خود به وجود آمده است، او و رزی با هم می روند. در فرار از خطوط ایالتی و با استفاده از نام مستعار، آنها در نهایت ازدواج کرده و یک زندگی عادی را آغاز می کنند و درست قبل از اینکه سرانجام او را ردیابی کنند، دستگیر کنند و به زندان بفرستند صاحب یک پسر می شوند.

The Lawless Breed (1952) - IMDb

پس از آزادی، او به خانه بازمی گردد و با رزی و پسر نوجوانش جان (ریس جنتری) دوباره متحد می شود. زیرنویس The Lawless Breed 1952 زندگی او به عنوان یک قانون شکن بر پسرش تأثیر گذاشته است، اما پس از آزادی، هاردین برای مرد جوان روشن می کند که زندگی جنایتکارانه راهی برای زندگی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح